4/7 Causé it goes on and on and on

Har haft besök från några från Stockholm, nice! Vi har kollat på Dear John för 3:e gången, om ni inte sett den, se den! Jag som hade bestämt denna sommaren att jag skulle till Stockholm minst 2 gånger har inte varit där en enda gång.... I höst ska jag dit i allefall! Var helt väck imorse på jobbet, ett exempel:

Kund: Hej, har ni dem där billiga äpplena kvar?
Jag: *pekar på päronen och ler* Japp, där har vi dem!
Kund: Hehe, jag sa äpplen

Sen fortsatta det så tills jag vaknade till. Ledig på fredag vilket betyder SOVA!





Kommentarer
Postat av: Lovisa

Märks att det är sommarlov;) 4/7;);)xD

2010-08-09 @ 20:33:09
Postat av: Anni

sv: hahaha, har alltid problem med dem x) PUSS

2010-08-10 @ 00:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0