Day 01- A recent picture of you and 15 interesting facts about yourself


1. Heter Susanna i mellannamn
2. Följer nog runt 30-50 bloggar
3. Var tvungen att söka på google när jag skulle skriva thirty i kategorierna (haha)
4. Sitter för mycket vid datorn
5. Tror inte jag känner någon som äter lika onyttigt som jag själv
6. Blir lätt beroende av tv-serier
7. Börjar redan oroa mig över att vi ska springa på berget med laget (haha)
8. Spelar fotboll
9. Har gröna ögon
10. Började precis gråta för läste en artikel om mobbning
11. Tycker om att åka bil när det regnar
12. Min mobil är röd
13. Hatar chips
14. Är 171 centimeter lång
15. Detta tog mig ungefär 20 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0