från cooco.se




 Mina ringar har kommit, glad tjej!


Har haft en helvetes natt. Redan när jag skulle gå och lägga mig (runt tre tiden) kände jag att något var fel. Inte feber, men huvudvärk och hela kroppen var konstig. Jag var riktigt trött så trodde bara det var det. Sen kunde jag inte somna. Men när jag äntligen lyckades vaknade jag vid fyra och frös och svettades. Ringde till mamma och pappa som kom upp med vatten och panodil.

Sedan var jag tvungen att gå på toaletten, när jag sedan gick och la mig började jag skaka. Inte lite heller. Så började jag gråta, haha. Låg där ett tag innan kroppen slutade skaka. 10 minuter efter det var det precis som allt släppte, helt sjukt. Det bara kändes som allt rann bort liksom och jag var som vanligt igen, riktigt läskigt! Fan skulle försöka förklara detta kortfattat...... haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0