friday im in love

Sitter bänkad framför Idol som jag tror många andra gör idag. Inte för jag hejar på någon utav dem, Jay i så fall. Fan vad dåliga dem 2 första låtarna som dem gjort hittills har varit. Fick rycka in på MAXI idag och plocka upp lite frukt. Hann inte hem efter skolan för att hämta kläder så fick lite nya kläder... Däremot ett par byxor som säkert var 10 storlekar förstora. Fick "rulla" dem flera varv i midjan men tappade dem hela tiden, haha.

Ikväll ska jag sova, ska gå och lägga mig närsom tror jag för mina ögonlock håller redan nu på att falla ihop. Efter jobbet köpte jag med mig ett några påsar tomteskum och tryckte i mig. Mådde illa innan jag hunnit på bussen hem, haha. Naeej... Vi hörs senare vava.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0