halsningar fran egypten.

Sitter just nu pa ett internetcafe har i Egypten. Resten av familjen spelar biljard... Ville bara beratta att vi har det underbart. Forutom att min panna ar extremt brand, haha. Detta kan vara det segaste internetcafe jag nagonsin suttit pa och datornmusen lever sitt egna liv sa tyvarr kan jag inte logga in pa facebook och skriva mina halsningar som jag har lovat vissa! haha. Saknar er dar hemma!

Jag vagade bada i havet!! Trodde jag aldrig att jag skulle vaga. Men har snorklat och sett riktigt coola och stora fiskar! Lite laskigt men kul. Sedan har vi atit, i extrema mangder. Har aven druckit sa mycket cola sa det racker for detta aret. Hotellet vi bor pa ar riktigt fint. Daremot bor man inte som tjej ga ensam nagonstanns... Men tror min tid ar ute snart sa maste dra mig. Vi hors nar jag ar hemma (fredag). Men jag hoppas att det ar snokaos pa flygplatsen sa vi inte kan landa och maste stanna har, hehe. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0