im a survivor

Okej nu har ni fått se lite bilder från resan! Tänkte berätta lite också. Allt vi har gjort är att äta, sola, snorkla och sova. Vi har inte gjort någonting annat, så jäkla skönt och behövligt! Det största problemet på denna resan va typ vilken hamburgare man skulle ta till lunch. Eller vilken glassmak på pannkakorna... Vill inte veta hur mycket jag lagt på mig på denna resa, haha. Men det var värt varenda kilo. Kan däremot meddela att det inte är så hemskt som det ser ut på 2 av bilderna nedan......

Har lyckats skaffa mig lite homies från Schweiz (orkar inte söka på google om det är rätt stavat, haha) också! Kan ha varit dem roligaste killarna jag någonsin träffat. Var längesedan jag skrattade så mycket. Vet att man brukar säga så men menar det verkligen, haha. Så har hängt lite med dem och spelat beachvollyboll och strosat runt på hotellområdet.

Som sagt trodde jag aldrig att jag skulle våga mig på att snorkla. Så fort man gick ut i havet såg man fiskar och korallrev och sånt, så kände mig tvungen. Första gången jag gjorde det var det så jävla coolt. Var i säkert i en timme och minglade med fiskarna. Men andra gången fick jag bokstavligt talat panik. Pappa ville visa mig revet, eller stupet. Så vi satte på oss snorklarna och de simglasögonen och de fina skorna och tog oss ut dit. Först snorklade vi då man bottnade och vatten ytan var typ till navlen. Men plötsligt tog det slut och det var ett stup på säkert fem meter. Simmade stora fiskar och saker där, och jag haaaatar när det är djupt. Vet inte hur många gånger jag har drömt mardrömmar om att jag har drunknat med mera. Men jag sitter här nu med 2 armar och 2 ben, så klarade mig bra.

Resan hem låg jag i fosterställning hela resan. Fick jättehög feber eller migrän och någon jävla magsjuka. Ingen höjdare att ha det i en 5 timmars flygresa. Trodde aldrig resan skulle ta slut. Men även det överlevde jag som tur är.

Har haft en grym vecka!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Meeen usssch! Va bajsigt brun du blev i los egyptos! :O Det var inte okej asså! Jag blir avis!!! Men det ser ut att ha varit en härlig resa med gott väder, gott käk, läskiga fiskar och fotboll ;)) Helt underbart enligt min mening! ;)

2010-12-27 @ 00:51:50
URL: http://randome.blogg.se/
Postat av: Anni

sv: hahaha nej jag är inte speciellt brun xd fjällar jättemycket :( Ja, resan har verkligen varit perfektooo :D<3

2010-12-28 @ 16:54:36
URL: http://heyanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0