lately you make me weaker in the knees.

YOU'RE BACK! Trodde ni läsare hade glömt bort mig när jag var borta, men nu börjar det likna sig! Sitter och trycker i mig en kebab och dricker cola. 15.16 ringde min chef mig och frågar vart jag var, skulle nämligen börjat 15.00. Men det hade blivit ett litet missförstånd och han hade glömt att ringa om när jag skulle jobba. Inte konstigt med tanke på hur stressigt det är på jobbet!

Så jag kollade upp bussarna och det gick en 15.22. PANIK. Jag hade inte ens borstat tänderna än och stod i pyjamas. 15.21 KUTAR jag bokstavligttalat hemifrån, brukar ta mig ungefär 7 minuter att gå. Önskar att någon hade filmat mig. Hann inte ta vantar heller så händerna kunde jag knappt röra. Men jag hann. Då var julmaten bortsprungen dårååå. Nu ska jag leesa lite bloggisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0