trötter




Det är sjukt vad många timmars sömn jag har missat denna vecka. Måste skärpa mig med sömnen. Får inte sitta uppe på nätterna såhär sent och skriva mina arbeten, ska börja planera och även prioritera. Inte okej att åka till Gekås när man har ett stort arbete som ska in dagen efter som man knappt börjat på, och inte okej att sitta uppe till ungefär halv 2 varje natt bara för man har gjort annat än att plugga alla andra timmar, skärpning! :)

Men Gekås var okej, var inte så mycket folk där och fick med mig lite kul hem! Bland annat en miniplattång, dock var den inte till för att locka håret vilket var en liten besvikelse. Men jag försökte här hemma lite och med lite övning ska jag nog få till det. Bilderna ovan är lite prövningar. Nej, sova var det ju? Hörs imön kompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0