Baby you're a firework



Då var julafton över! Jättemysigt och lugnt och skönt. Inget stress att flänga runt till olika ställen som det lätt blir på julafton. Vi var hemma och tog det lugnt istället, farmor var även här. Var vid farfars grav, jag saknar honom. Jag älskar julen, när alla är tillsammans! Kan vara den enda högtiden jag inte tycker är överskattad, och min födelsedag.............. haha.

Sitter och käkar lite juleskum (godaste julgodiset- och nobless) och ska strax hoppa in i duschen. Fräsh tjej som inte duschat sedan onsdags... Och dem dagarna efter onsdag har innebärt bland annat en flygresa på 5 h, hög feber och magsjuka. Ska fixa lite inför kvällen också. Fick någon ny bodybutter igår som jag ska prova, fjällar som en fisk, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0