take take take it all, but you never give




jag och ernieee



Igår var det juldagen och jag stack hem till Agneta med 2 brudar till. Var där en stund innan vi åkte in till stan till en tjej som hette Vickan där det var ett härligt gäng. Tyvärr slutade det lite tråkigt förhoppningsvis löser det sig!! En spis sprack i glaset pågrund av en flaska. Vi fortsatte in till stan och utgång. En riktigt bra kväll!

Har varit inne på mellandagsrean. Men hittade ingenting, självklart. Eller jo, jag hittade en tröja, som inte var på rean, självklart. Men köpte inte den för pengarna sparas till nyårsklänning, vad fan ska man ha för någon?! Nu sticker jag hem till min fina vän Malin Johansson som jag saknat! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0