DET ÄR LÖRDAG







Så perfektaaaaaaaaaaaa...... Svarta finns på Skoboden eller vad den heter jämte Gekås, är replay så därför inte okej för min plånbok, runt tusenlappen. Dem bruna finns på Bianco för runt 700 har jag för mig...


Efter gått runt till lite grannar igår så drog jag mig till Malin, var där vid nio tiden och somnade vid tio tiden, haha. På fredagar är man jag helt slut, speciellt efter en vecka som denna då jag knappt sovit. Fick lite smått flashbacks när jag kom hem från Malin vid 2 tiden. Jag har satt mig upp när jag sovit och sagt till Agneta som också var där: Jag känner mig väldigt stressad. Sen somnade om? Drömde väl nått märkligt!

Ahappp lördag idag, vad händer? PLUGGA TRÄNING UTGÅNG. Ser det ut nu i alle fall, men man vet aldrig vad som händer! Hörs om en stund. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0