6/7 missing you.

Mitt internet har inte riktigt fungerat som det ska, därav ingen uppdatering. Plus att jag har haft roliga saker för mig! Det dumma är att jag har gått och blivit sjuk, och har ingen tid till det nu.

lördags: fix med tilda och malin, och pizzakäk innan fest till Malins kusin. Allt vi gjorde där var typ att... dansa! Riktigt Jätte kul kväll. Sedan avslutades den inte riktigt som planerat, eller vad säger du Malin?!






söndags: käkade med familjen i Steninge och sedann överraskade jag och Mary födelsedagsbarnet Lovisa halv 12 på natten med en bukett blommor (handplockade påvägen as usual) och en överraskningskväll dagen efter.




måndags: vaknade upp hos Mary och vi fixade allt innan Lovisa kom, det blev en helkroppsmassage och på kvällen tog vi med henne till stranden där många av kompisarna satt och sedan blev det grillning, fotboll med några sommargäster och bad för vissa!











ikväll: strandpartaaaaaaj

Kommentarer
Postat av: MARY!

Fan vad underbart det ser ut med stigen och massagen och allt! Vem skulle trott att vi skulle träffa på snyggingarna från götet, PLUS att vi ska träffa dem när vi åker dit :O HAHA!

2010-07-07 @ 16:02:51
Postat av: Anni

sv: eller hur! :) nejdu det kunde ingen ana alltså ;) HAHA, göteboooooorg kommer bli bäst! :D puss<3

2010-07-08 @ 19:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0