gud det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort...

                                      DUDUUDUDUUU DUDUDUU OHHO
                     
                    

Alltså helt ärligt, jag har nog aldrig sett en äckligare bild på mig. haha. Gårdagskvällen såg ut såhär! Vi hade Saw-minimaraton. Jag var så trött när jag cyklade hem så nu när jag tänker efter kommer jag inte ens ihåg att jag cyklade. Kom ihåg när jag cyklade ut från Malin men sen kommer jag inte ihåg mer, scary. Men jag är hemma i alle fall!


Kommentarer
Postat av: maaaaaalinnnnn

HAHA sköna bilder Anni! Kreativt ;)

2010-11-04 @ 14:26:11
Postat av: Anni

sv: Hahahaha, man kan även kalla det "inget liv". haha ;D<3

2010-11-04 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0