here we go


Och så var denna dagen nästan över! Hängde i stan efter skolan med Tilden en stund. Sedan mötte jag upp Stina för att ta en fika. Eftersom det är såinihelvetesjävla blev det inte frapino utan varmchoklad. Åkte till TK efter det för att träffa Lollen. Snacka om ångest att vara där, hade precis fikat och inte tränat på ett bra tag. Så nu har jag bestämt mig- gymkort ska inhandlas och det är imorgon tror jag!

Nu är bara den stora frågan, nautilus eller tk, tk eller nautilus? Men jag har gjort mitt avgörande val *trumvirvlar* NAUTILUS! Känns rätt. Ska bara leka i poolen varje gång. Nej ärligt, nu ska jag köra riktigt hårt!!! Jag är taggad och hoppas att mina vänner som tränar där också är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0