I will love you like I've never been hurt before






Efter den sköna massagen igår åkte jag och Issa in till stan. Vi satt i bussen och så såg jag Tilda på andra sidan, "ISSA kolla där står Tilda" "Jaa" Blev lite förvånad över att hon inte blev lite gladare, haha! Hoppade av bussen och gick fram till Tilda "Heeej Tilda" "Hej" Blev även nu lite förvånad över att hon inte blev gladare över att se oss. Då visar det sig att Issa och Tilda har bråkat!!!!!!!!!!! Haha okej, nej skojar bara.

Då har mina två underbara vänner planerat detta sen innan! Så vi sätter oss på en buss och jag får ögonbindel, haha. Hoppar av och sedan går en bit innan vi stannar. Där tar dem bort ögonbindeln och så är vi framför Wild West. Så dem bjuder mig på buffé + efterrätt och sedan får jag också ett jättefint armband. Så jäkla snällt, brukar aldrig få överraskningar så blev verkligen jätteglad. tacktacktack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0