im falling to pieces



en bild på mina ben som jag dör när jag ser HAHA


Idag har jag sovit. Hela eftermiddagen, och då menar jag hela. Har sovit i fyra timmar, 17.00-21.00. Alltså FAN. Att jag aldrig kan lära mig. Jag som redan har problem med att sova på nätterna kan ju glömma att somna innan två ikväll alltså. Tur att jag köpte mig en ny säsong av Vänner på Gekås så jag har något att göra!

Annars hittade jag inte så mycket mer... Köpte lite nya ringar och godis, även tuggummi. Sen när jag var inne i affären kom jag på att jag hade glömt mina hörlurar i bilen... Klarar mig inte riktigt där inne utan dem. Så kom på att jag går till avdelningen där dem har sånt och ser om något paket redan är öppnat. Vilket ett paket var, men sedan såg jag, det var dem fulaste hörlurarna jag någonsin sett. Jättestora som gick över huvudet, så gick en stund med dem tills jag kände att jag nöjde mig med receptionkvinnans röst i högtalarna.

Nej, om man ska ta en dusch kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0