love is my heroine

                      
           gjorde precis en egen frapino, den blev jätteäcklig. detta är inte min dag idag.

Sitter och lyssnar igenom min spotify lista. Har haft den i något år, nej längre, eller jag vet inte. Är det inte rätt sjukt vad mycket minnen som dyker upp när man lyssnar på vissa låtar? Har lyssnat på collide, den påminner mig om Danacup, när jag och Lovisa stod i bussen påväg hem från en match. Eller already gone med Kelly Clarkson får jag ont i magen av att lyssna på då den påminner om jobbigare saker. Medan jag nästan knäcker mig när jag lyssnar på kom igen lena för vi spelade sönder den i bilden till/på öland. One time med justin bieber kopplar jag ihop direkt med när jag låg i en solstol med en shirely temple i Florida. Och love is my drug med John ME ser jag när jag och Malin sitter på ett regnigt allsång på skansen är är med i TV (haha!) Nu lyssnar jag nästintill bara på Daniel-Adams Ray, det ska bli kul att se om några månader vad jag tänker på när jag lyssnar på dem låtarna igen. NEJ nu blev jag deppig typ, hahaha. Nu ska jag kolla vänner och rycka upp mig. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0