Michaela Forni

Vad det handlar om? Ja jag vet nog inte ens själv. Man kan längta så att det känns i nerverna men efter vad egentligen? Ja det vågar man nog inte tänka på. Det är konstigt hur vissa människor kan läsa en så bra. Läskigt att titta rakt in i den personens ögon som vet exakt vad man menar med just den blicken. Fast man inte ens vet det själv. Kanske handlar allt bara om att våga satsa till en miljard procent och sen hålla alla tummar man har för att det går vägen. Pirrigt när man råkar nudda nåns hand för att man fimpar sin cigarett i exakt samma sekund. Jag vill nog bara leva. Äta salamimackor på morgonen och nutellamackor på kvällen. Dansa omkring och köpa vackra skor. Vara nära och prata för högt i telefon. Hitta ett hem och lägga hela lönen på svindyra påslakan. Ha välmålade naglar och klippa av håret för förändring. Äta mat och älska min familj. Gå på bio och drömma mig bort i en annan värld inte för att ens egen verklighet inte är fantastisk, utan för att det är spännande.

alltså denna människan skriver så jävla bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0