Pictures of you, pictures of me








Var bara på badhuset idag och plaskade lite (räddade liv). Ska öva lite på att få upp en docka från botten, klarade inte det så hoppas ni inte är med mig på stranden om det skulle hända något. Däremot var jag en bra livboj kastare! Vi duschade och bastade en snabbis innan vi gick in mot stan i denna fruktansvärda kyla. Håret frös till is, haha.

Käkade med Johanna och Tilden inne i stan innan jag tog bussen hem. När jag kom hem kunde man bryta av mina händer, typ. Så kröp ner hos Adam som låg och kollade på film och somnade där. Nu är jag pigg som en mört och bokstavligt talat trycker i mig apelsiner, så jävla gott.


Kommentarer
Postat av: Lina

Sv: Eller hur?! FETT ;)

2010-11-30 @ 19:20:27
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0