satt och läste i min gamla blogg lite......

....och hittade det här HAHA


Kommentarer
Postat av: LiinniiZZ

HAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHAAHHAHHAHAHAHAHHAHAhaha, ohno, trodde aldrig att detta skulle dyka upp ännu en gång. HAHA, fasen. Jag måste uppfattas som sjukt jävla störd.. operera bort en tå... "aja, då förstår jag." HAHAHAHAHHAHA

2010-11-11 @ 18:22:54
Postat av: Anni

sv: HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA, alltså när jag läser denna skrattar jag varje gång, helt sjukt. HAHAHA, sen bara fick du lite dåligt samvete och bara: "aja, då förstår jag. Lät lite scary först. HAHAHHAHAHHA <3

2010-11-11 @ 18:54:51
Postat av: LiinniiZZ

HAHHHAHAHAHAHHA, lite kul också att du skrev att du typ skulle operera bort halva tån, haha, vafan skulle du ha den lilla stumpen kavar för? xD åååååååååh, gud alltså, våra msn-konversationer är inte dåliga, men den här slår nog fan alla rekord, HAHAHAHAHAHAHAHA "Men det går säkert bra! :)" HAHAHAHA

2010-11-12 @ 09:42:31
Postat av: Anni

sv: HAHAHAHAHHAHAHHAHAHA. Den stumpen kan vara bra att ha faktiskt!!! hahahha not. Nej men ärligt, har ALDRIG haft så sjuka konversationer med någon som med dig, dem spårar alltid ut TOTALT HAHAHAHHA xD Hoppas matteprovet gick bra idag. Know the feeling med matte-b, den värsta kursen någonsin. HEHE. PUSS <3

2010-11-12 @ 14:54:34
Postat av: Anonym

HAhahaha, eller hur?! Vi kan verkligen den där konsten att spåra ut rejält xd det gillar jag! MAtteprovet gick faktiskt sjuuukt jävla bra, haha! PUSSSS<3

2010-11-12 @ 16:47:26
Postat av: Anni

sv: Hahahhaa jag med! :D Åh fan vad gött!! Pussss<3

2010-11-12 @ 18:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0