the social network

     
Efter mötet åkte jag och Marren till bion. Var där ungefär 1,5 h innan den började så tog en fika på Roberts innan vi slog oss ner längst fram i biostolarna. Såg som sagt the social network, eller ja... facebook filmen som många säger (jag). Den var bra, helt klart sevärd!

Snart åker jag och Issa in till stan för att få massage. Förra gången jag fick det låg jag där på "båren" och bara ville att det skulle ta slut. Det gjorde så ont. När hon var klar med ryggen trodde jag att jag kunde slappna av. Men icke sa nicke, då var det vaderna som hon tryckte ner sina nävar i... Så ska nog säga till henne/honom att ta det lite lugnt!

GOTTA GO, ha en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0