trettiofem dagar kvar

Alltså det är helt sjukt vad jag vill härifrån just nu. Jag hatar nästan allt här hemma nu, vädret, skolan, träningarna m.m. Kommer knappt ihåg senaste gången jag var på bra humör. Har väl gått in i en liten vinterdepression. Hade gjort vad som helst för att denna vinter skulle se ut EXAKT som förra, dvs att vi åkte till Florida igen. Det vet jag att det inte kommer bli av, dock en vecka i Egypten. Det är typ den veckan jag lever på just nu.

All motivation till skolan är borta nu igen också, inte för jag haft sådär jättemycket motivation till den. Men nu orkar jag inte bry mig mer. Men får väl hoppas det kommer igen, nu ska jag kolla vänner tills jag somnar, typ. Hej på er. (klarade matteprovet förresten, wopidooo :D)



Makadi Palace










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0