lately you make me weaker in the knees









Igår var första november, vilket betyder att jag fyllde 17 år! tre hundra sexio fem dagar kvar till min 18 års dag, känns.... långt! Dagen började igår med sång från la familia, paketöppning (en del av presenterna ovan) och frukost på sängen! Anledningen till att jag fick chokladsås är för det är typ det bästa jag vet (efter kladdkaka), så önskar mig alltid det, haha. Efter presentöppningen var det bara upp och hoppa och vid tio tiden åkte jag, Malinx2 till Gekås!

Kom hem med nästan ingenting... haha men lite i alle fall! Efter det åkte jag hem och fixade iordning mig och familjen åkte till Pio och käkade, gottgott! Väldigt mysig dag men några av mina vänner och familj, tack!

Förövrigt var jag så rädd igår att jag var tvungen att sätta på ett avsnitt av O.C innan jag slocknade. Ett tips, om ni ska se den, då ska ni verkligen inte se den ensamna, i ett mörkt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0