At least you know my dear that I would die for you






Gårdagen, vilken dag och kväll, sjukaste roligaste kvällen på länge. Fy fan vad kul jag hade. Behövde jag verkligen. På dagen vandrade jag och dem här 3 bönorna ovan runt i stan lite, Tilda köpte världens snyggaste brallor som jag är för feg för att köpa, FAN vad snygga dem är. Kan visa på bild om jag hittar någon sedan! Kollade när vårt lag spelade inomhus DM och vann matchen!

På kvällen kom Malin hit och vi åkte in till stan för poker och sedan in till stan. TACK, du är grym. Somnade gott vid fyra, vaknade dock inte lika gott när klockan ringde vid åtta och jag skulle upp... Men det är smällar som man får ta. Nu ska jag dra mig till Malin för att baka en kladdkaka. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0