Always love, don't wait til the finish line


haha min cykel var i garaget när jag skulle cykla till marren häromdagen, så tog adams

Sådär ja, då har vaknat ur min lilla koma om man nu säger så. På senaste tiden sover jag riktigt djupt. Innan vaknade jag bara någon öppnade min dörr, ryckte till liksom och blev helt klarvaken och satte mig upp. Precis som jag låg helspänd. Drömde däremot väldigt märkliga drömmar inatt. Som jag skrev igår var min kväll riktigt lyckad!!

Just nu sitter jag och lyssnar på "Vart ligger landet där man böjer bananerna?" och ser när min lillebror visar movesen till låten. Måste strax börja kolla vad man ska ha på sig ikväll, jag har ingen aning!! Klänning, kjol, jeans, jag vet inte.... Men förhoppningsvis löser väl det sig. Talk to you later

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar "din" cykel! Var kan jag hitta den?;)=D Ses ikväll!!!

2010-11-27 @ 15:34:50
Postat av: Anni

sv: Gissar på att det var Lollen? ;) haha! Det gör vi fining! PUSS

2010-11-27 @ 16:07:37
Postat av: Anonym

RÄTT;)<3

2010-11-28 @ 01:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0