1/10 We all sleep alone


Alltså HAHAHAHAHHAHAHHA jag dör, hittade denna på facebook på Lollen, så jäkla söt!!!!!!!



Vaknade precis efter att ha sovit sedan klockan 4, har varit sönderstressad denna vecka.... typ. Kände precis i mitt hår, som var jätte stelt på hela ena sidan, kom på efter en liten stund att det var dreggel.... På tal om dreggel, jag är så jäkla mätt. Käkade på Blue Thai efter skolan med Marcus och sedan köpte jag godis som jag också åt, kommer aldrig mer att äta nu. Nej, ska jag ner och säga hej till mina föräldrar som jag inte träffat på hela dan. Ha en bra fredag hörrni och glöm inte att jag fyller år om precis en månad, önskar mig en resa av mina kompisar, helst till florida ;D puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anni!!! vad är det jag ser;), den bilden borde inte visas:P xD

2010-10-01 @ 22:26:19
Postat av: Anni

sv: hahaha jo för du är så jäkla gullig!! <3

2010-10-03 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0