3/9 Run to you


softa-killen jag och Malin såg i somras, haha



Har haft en jättebra helg! Igår tog jag och Malin bilen till Helsingborg (våran första roadtrip!!) för att gå en stund på IKEA (läs: äta) sen in till Väla också, däremot var utebudet kazZzt så allt jag fick med mig hem var värmeljus och ett svart baslinne. Men vi hade kul ändå! Sen blev det att ta det lugnt resten av kvällen.

Idag har jag spelat match, jag och Issa som mittbackar (min 3:e match som det). I början kände jag mig rätt lost, men sen blev det bra! Vinst med 4-0! Åkte med M:et sen till Donken för att fira vinsten (haha M:et =Mariette så det inte ska bli några missförstånd ;). Nu ska jag fixa någon bra film, och SOVMORGON imorgon! Plus att jag tror denna vecka är en slapp vecka med plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0