b o r e d

Du heter: Anni
Brukar du skratta för dig själv? Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Haha, förstår det va bra :)<3- Gussen
Var bor du? Halmstad
Trivs du där: Ibland, men tänker inte vara kvar här :p
Brukar du bli för full: Nej
Är du allergisk i mot något: Ja, men vet inte mot vad, note to myself: ringa läkaren
Har du haft sex idag: Nej 
Nästa mål i ditt liv: Ta ork till mig att ta ut hundarna around tha block
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Anni
Antal timmar sömn inatt: 9,5
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Det beror nog på vad det gäller, men jag hatar att komma försent egentligen
Vanligaste färg på dina kläder: Det varierar lite men för det mesta svart
Är du smart: Jag är inte dum, och när det gäller vissa saker är jag smart, medan när det kommer till andra saker, inte jättesmart (läs: Matte B)
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag :)
Rakar du benen: Raka benen?
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 12
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Runt 200
Vad behöver du just nu? En IPOD!!!!!
Vad längtar du till? Ma birthday!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag :)
Vad är det finaste du fått? Har fått så mycket fint, till exempel en resa till London
En speciell dag du minns: När Lollen vad hemma hos mig när vi var små och svimmade för hon var jättehungrig för allt jag hade bjudit henne på var kladdkaka, HAHA
Hur gammal är du: 16 (snarsnartsnart ett steg närmare 18)
Om fem månader: Är det dags att dra på sig skinnjackan igen!
Vilken tid gick du upp idag: Tilda ringde vid halv 11 för att se om jag hade kommit hem levande från Lund, haha
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Träna?! Hoppas på hemmagymmet hos Mary ikväll?
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka till USA
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Umgås inte med dem som inte har det annars
Solar du ofta: På sommaren
Är du bra på att laga mat: Jodå
Gillar du att dansa: JaAa
Är du flygrädd: Nej, älskar att flyga!
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola
Vilken är din favoritglass: Magnum double chocolate MMMMMMmmmm
Tror du på ett liv efter döden: Ja det gör jag nog 
Vad äter du helst när du ser på film: Morötter typ eheh
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Hur ofta tränar/motionerar du: Några gånger i veckan
Senaste låt du hörde: Shontelle- Impossible

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0