jobbig dag


                      världens fetaste padda jag såg för några dagar sedan
Idag har jag haft en dag då jag gjort bort mig, många gånger. Först och främst i stan när jag trodde jag pratade med Tilda vilket jag inte gjorde, 3 gånger!! Varav en gång jag stack in huvudet i omklädningsrum och sa "hur går det Tilda?" Sen ser jag att det inte är hon.....

Sen har jag en ganska dålig vana att alltid tugga på pennor. Som skolarbete har vi att man ska följa en coach när den håller i träningar. Efter jag hade varit i stan med Tilda åkte jag då iväg till Söndrumshallen för att följa min lillebrors frigymnastcoach. Jag satt där på bänken och antecknade med en blå overheadpenna för hade ingen annan. I mitten av träningen kommer min lillebror fram och frågar vad jag har ätit. Jag hade precis ätit ett päron så börjar pilla mig lite mellan tänderna. Lite senare går jag på toa och när jag ser mig själv i spegeln är jag blå på hela läpparna! Och runt om munnen, tänkte väl att alla kollade lite konstigt, haha! Pinsamt att jag suttit och snackat med coachen då jättelänge, hon måste verkligen haft svårt för att hålla sig.


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahahhaahhahahahahahhaahahahha

2010-10-27 @ 08:46:01
Postat av: Anni

sv: hahahhahha alltså jag dog när jag såg mig själv i spegeln, hahahha xD <3

2010-10-27 @ 20:07:18
Postat av: Lina

hahahahah, du är så jävla underbar Anni xd <3

2010-10-28 @ 11:28:34
Postat av: Anni

sv: hahahhaha det va fan hemskt x) <3

2010-10-28 @ 18:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0