hela världen är så underbar, på bussen in till stan

        
Imorgon ska jag på maskeradpartaj, är SÅÅÅÅHÄR taggad. Ska bli så jävla kul! Bilderna ovan ska föreställa en liten del av min utklädnad. Vad tror ni att jag ska vara? Ko? Åsna? Katt? Eller mig själv? Just nu mår jag riktigt bra, var ett tag sedan jag mådde som jag gör nu. ANNI IS BACK ON TRACK!

Förövrigt gjorde jag bort mig idag IGEN. För samma person det också, vad har hänt med mig? Var inne i en affär så kom då den tränaren jag följer fram och hälsade på mig. Jag hälsade tillbaka. En liten stund senare frågor hon:
- hittar du något roligt då?
(jag)- naehhhh
(hennes dotter bakom mig)- nej
Hon frågade självklart inte mig. Hon tror nog jag är dum i huvudet. Detta måste få ett stopp.


Kommentarer
Postat av: Lina

hahahhahahahahahahha, du borde ha en kategori för detta snart anni. Eller typ varje dag "dagens pinsamaste" FETT SKOJ! hahahahha

2010-11-02 @ 22:12:23
Postat av: Anni

sv: hahahahahhaha alltså fan vilken bra idé Lina!!! Detta ska tänkas på, för det händer fan alltid något nu för tiden, fattar inte varför x) <3

2010-11-03 @ 09:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0