I guess I'm hoping you'll be there for me in the end




Lite pics från vårat hemmagym där vi kör gärnet! Haha, vi brukar faktiskt göra det, men idag blev det lite mildare om man säger så, hehe. En av oss käkade pumpa och en annan dansar hellre och den tredje flabbar. Älskar denna trion, oslagbar. Fick låna världenssnyggastetröja av Marren, ärligt talat, om jag hade ägt den hade jag sovit i den, haft den på dagen, tränat i den, badat i den, ja levt i den. Försöker lägga lite bud på den så hoppas att kunna köpa den, hehe. Nu ska jag hoppa in i duschen, måste dra mig till skolan imorgon.

Kommentarer
Postat av: Maryy

Alla som inte äter pumpa är kräsna! xd HAHA! <3

2010-10-13 @ 14:46:47
Postat av: Maryy!

Alla som inte äter pumpa är kräsna! xd Haha <3

2010-10-13 @ 14:51:38
Postat av: Anni

sv: HAHAHHAHHAHAH! DÖÖÖÖÖÖR HAHHAHA<3

2010-10-13 @ 19:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0