en tripp till Lund







Ligger fortfarande i sängen, med en hund jämte mig, han verkar lika trött som jag. Igår efter skolan tog jag tåget till Lund. För att inte bli rastlös åt jag nästan hela resan, det funkade bra! När jag kom fram köpte jag lite blommor och sånt och gick sedan till sjukhuset, vilket är.... enormt! Men hittade faktiskt Malin direkt efter lite hjälp från en sköterska. Överraskade henne och stannade där i någon timme innan tåget tog mig tillbaka till Halmstad.

Eller ja, innan det var jag inne i en mataffär för att värma mig i väntan på tåget hem. Det slutade med att jag kom ut därifrån springandes, ärligt talat! En liten gubbe/man med långt, tovigt, svart hår och stora mörka ögon var efter mig! Det började med att jag mötte honom inne i affären, han kollade jätte konstigt men jag tänkte inte på det. Sen mötte jag honom 2 gånger till, varav en gång stannade han men jag kollade bort och fortsatte gå. Sedan gick han runt i affären och letade efter något, han kollade in i varje gång och jag gömde mig bakom en bananlåda. Okej, detta låter helt sjukt, men jag märkte verkligen att han ville någonting. Så när jag såg att mannen var långt inne i affären, sprang jag allt vad jag hade ut ur affären, hehe. NU ska jag äta frukost!

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahah! rolig historia anni, och bananlådor är sjukt bra! hahahahhaha <3

2010-10-12 @ 17:13:26
Postat av: Anni

sv: hahahah, alltså jag var verkligen rädd! Bananlådor är bäst, utan dem hade jag kanske varit bortrövad nu! hahahha <3

2010-10-12 @ 17:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0