just say yes


Ligger här och käkar godis, däremot med framtänderna. MÅSTE till tandläkaren för har fått 2 hål tror jag, ett på vardera sida. Kan inte ens tugga mackor.

Vi vann B-lagsmatchen också! Nu är jag så jäkla trött så funderar på att "blunda lite", hehe. Men vi alla vet ju hur det slutar. Och om jag somnar nu vet jag någon som kommer ligga sömnlös hela natten, så keep your eyes open Anni! På tal om open (hands open) ligger jag och lyssnar på Snow Patrol, såjäklasjuktbra. Det är ett band (precis som The Fray, Augustana och The Script) som jag verkligen älskar. Tror dem flesta känner igen låten jag la in, har alltid gillat den! Nej, nu ska jag sluta babbla här och göra något annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0