just a little bit stronger

Sitter och kollar Bonde söker fru, bara jag som sitter här hemma och skäms ibland? Haha, det blir så jäkla pinsamt tyst hela tiden, finns det något värre? Nu så satt 2 stycken och skulle snacka men sa inte ett ord, efter det sa tjejen "det är svårt att veta om han är mannen för mig, men det skulle det nog kunna vara". Haha, älskar programmet ♥

Sen kan jag även berätta, att när dem flesta av er satt inne i ett varmt klassrum sprang jag och 10 andra (eller ja.. 21) tjejer runt i ÖSREGNET och blåsten och spelade fotbollsmatch, men inte i onödan i alle fall. Vi vann, wopidoooooooo! Och matte B provet gick sämst, men får se det från den positiva sidan, kunde första talet!

SNART GREYS ANATOMY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0