wondering why we bother with love, if it never lasts




Efter skolan idag fixade jag och Tilda våra dräkter till lördagens festligheter, ska bli så grymt roligt! Börjar med middag med laget på Wild West och sedan åker jag och Tilden till maskeradfest. Kom inte ens ihåg senaste gången jag var på det (Hmm.. kanske när jag och Mary hade ett när vi var små i pingishallen? haha). Så jag är reddan taggad!

Snart ska jag träna i det mysiga vädret. Men blir Mary's partybil dit så klagar inte, däremot hade det inte varit fel att ha reserv dj:n i baksätet :( När vi ändå pratar om något tråkigt kan jag meddela att jag fick tillbaka mitt matteprov, betyget jag fick var 2 bokstäver...... slutar på g........ och börjar på i :( fanfanfan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0