11/9 This years love

                                                          
                                                          
                                                             
                                                                                                                           jatack!

Kom hem från matchen för en stund sedan! Spelade mittback med Issa! Tycker vi klarade av det bra om man tänker att vi aldrig spelat tillsammans! När jag kom hem var jag så jäkla frusen, gick och la mig i badet direkt och satte på lite skön musik, haha. Däremot kan jag bara ligga där i en kvart typ sedan blir jag så rastlös. Ikväll blir det en lugn kväll med Lollen, förmodligen åker vi in till kulturnatten eller vad det nu var för något inne i stan :) Nej nu ska jag äta all choklad jag får syn på där nere. Hoppas ni får en bra lördag! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0