12/9 Now I don't know what to be without you around

                                                                     
MÅSTE klippa mig snart, har sagt det i några månader nu, hehe. Men nu behövs det verkligen kapas av en bit. Vill även slinga det brunare och bilden ovan var ett bra exempel på hur jag vill ha det... Nu måste jag bara boka en tid. Har lite skräck för frisörer sedan jag skulle klippa lugg för några år sedan.

"Hur vill du ha det?"
"Jag vill att luggen ska vara ganska lång, ganska taggig liksom, och rätt tunn"
"Okej, det ska jag fixa"
KLIPPKLIPP.
"AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH".
Fick världens kortaste lugg, jätte tjock och spikrak. Dit går jag aldrig igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0