14/9 Crazier

Idag har jag hängt med min grymma vän Malin. J. Vi har fotat, käkat nudlar, käkat godis och flabbat. Kom hem för någon timme sedan och har precis ätit lite (verkar bara som jag ätit idag haha). Träffade även gubben i en mataffär idag (eller ja... mannen i runt 30-40:års åldern) som halvt bjöd ut mig i somras när jag jobbade.

Han- Ja, vad ska du göra ikväll då?
- Nej, jag vet inte riktigt.. Själv?
- Okej... Nej det blir nog att åka hem och äta jordgubbar... och kolla film.
- Jaha okej..
- I min ensamhet. *leéndes*
- Hehe okej.
- Ja.
- Okej
- Mmm
*
pinsam tystnad*

Haha, som jag flabbade när han gick därifrån sen. På tal om något annat... Lyckades fixa klipptid imorse på Nudh lite huxflux. Jag och mamma satt i bilen imorse och så sa jag var tvungen att klippa mig snart, då hade hon en tid imorgon som hon hade tänkt att avboka, perfektoo. Så imorgon ryker en bit av håret plus att det blir brunare, kommer nog bli bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0