23/9 And I swear it's true










Sitter och lyssnar på Westlife, ni med spotify, lyssna ---> Westlife – World Of Our Own. Kom hem för en stund sedan från stan, shoppade den bruna klänningen över, till bröllopet på lördag istället för den gråa, men lutar på att bli den gråa istället! beslutsångest. Min söta lillebror kom precis upp och visade vad han skulle ha på sig, bland annat hängslen, alltså den grabben kommer bli världens tjejmagnet så söt som han är. Köpte även alla smycken och den "fickan" man har runt halsen blev det också! Behövde lite nya ringar för dem flesta av mina har blivit bruna. Nej, nu ska jag ut med hundarna och träffa Malin, behövs eftersom mitt humör är lika dåligt som hlt (Tilda fick springa till skolan från österskans imorse på grund av dem). Hoppas ni har haft en bra dag :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0