påskafton.

   
  
   
   
   
Lite bilder från gårdagen som jag snodde från Issas facebook, hoppas det var okej ;) Igår skulle vi då till Falkenberg. Tog bussen in till stan och skulle sedan byta inne i stan till bussen som skulle ta oss till Falkenberg. Men då missade vi den (tror aldrig vi varit så jävla arga på hlt som då, haha). Lollen ringde sin pappa som kollade tågen och det gick ett om 7 minuter. Så då tog vi taxi till tågstationen, slängde oss ur taxin och gick till tågperrongen, men då hade jag fått med med taxichaffisens sökare, haha. Men lyckades hitta honom och allt löste sig. Sedan tog vi tåget till Falkenberg och käkade thaimat innan vi gick till Lollens kompis.

Några timmar senare åkte vi till Halmstad istället och gick till tre ♥. Kulkul! Nu ska jag ut i solen!

Kommentarer
Postat av: Cissi

nästa gång ni ska till fbg o ut SÄG TILL MIG! 0768457915 ;)) HAHA! :D

2011-04-25 @ 20:31:52
URL: http://randome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0