young blood.

 Tumblr_lftchsbexp1qeofgjo1_500_large
The Naked And Famous – Young Blood

          


Alltså jag behöver någonstanns att skriva av mig, haha, men var? Inte här, är för många som jag inte vet vilka som läser och det låter bara så fånigt. Just nu har jag så jäkla mycket jag bara vill få ut och snart dumpar nog mina vänner mig för jag bara maler på. Men så är det väl ibland antar jag. Ni får helt enkelt stå ut med mitt tjat ett tag till tror jag.

Imorgon har vi förövrigt en debatt som vår grupp inte börjat på, inledningen som vi ska ha ska vara i 20 minuter, känns ju bra. Som tur är jag med killar som är bra att improvisera så får väl stå jämte som ett fån och prata lite också, haha. Vet inte vad jag skulle gjort om vi inte haft lov nästa vecka alltså. Ska hänga på Möllegård varje dag och hetsäta glass. Om vi inte haft lovet hade jag nog helt ärligt tagit nästa vecka ledigt och bara sovit och ätit, låter ju som en kul tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0