Why are we pretending this is nothing?

                    
Godmorgon! Hoppas ni vaknat lika skönt som jag gjort idag, har vaknat på rätt sida. Pappa hade köpt frallor från fiket också. Som jag skrev i förra inlägget hade jag jättekul igår! Och idag är det bara 4 dagar kvar till Holland, kolla vädret här ovanför!! Vårväder! Ska ha med mina jeansshorts, haha. Idag ska jag förmodligen in till stan och inhandla lite saker som behövs inför resan. Skönt då min skada blivit bättre och som min tränare i skolan sa, att målet var att jag skulle vara skadefri till Holland ser rätt lovande ut faktiskt, fast nu ska jag inte säga för mycket :) Nej, hörs sen va va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0