Globen baby!

                                          (bild från devote)
Jag, Anni Nilsson, vinner ALDRIG något, och då menar jag aldrig. Aldrig på trisslotter, inte på Liseberg (eller jo, när jag lagt 200 kr så kan det hända att jag vinner 2 chokladkakor), men det verkar som turen har vänt en aning!

Imorse satt jag och pratade med min gode vän Malin J i telefon, då hittade jag en tävling där man kunde tävla om en biljett (som ingick att man fick ta med en vän) till Make up stores jubileumsvisning i Globen. OCH JAG VANN! Så jag och Malin drar till Stockholm på tisdag. Något grymt kul att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Maliiin

DET KOMEMR BLI SÅ JÄVLA GRRRYYMMTTT!!!

2011-08-31 @ 09:10:26
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0