Söndagssnack.

Ligger här och försöker sova.. Vilket går sådär. Börjar bara tänka en massa. På senaste tiden har jag börjat tänka mer på min framtid. Innan var allt jag ville att sluta skolan och slippa det. Men nu så känner jag inte riktigt så längre. Trivs med klassen, bra rutiner, bra schema och allt är riktigt bra där. Men samtidigt kan jag inte vänta tills jag får kicka igång livet på riktigt. Resa, upptäcka världen och uppfylla mina drömmar. Innan var jag helt säker på att jag ville bli au pair i USA. Men nu har jag kommit på massor med andra saker. Något annat som stressar mig mycket är också tanken på att jag måste plugga vidare. Självklart måste jag inte det, det finns ju andra vägar att gå. Men samtidigt är det ju i flera fall viktigt med en bra utbildning. Men inget, verkligen ingenting, lockar mig att utbilda mig till. Helt sjukt! Hur kan det inte finnas någonting? Gahh blir galen. Jaja, lite deep shit såhär en söndags kväll skadar väl inte..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0