Day 20- Someone you see yourself marrying/being with in the future

               
               
SVÅR! Svåraste av alla nästan. Jag tycker det är jättesvårt att se mig själv i framtiden. Vart jag är, vem jag är med, och vilka jag inte är med längre. Och just denna har jag inte någon aning om. Det jag vet är att jag måste gifta mig med någon som jag har roligt med. Som gör mig glad även fast jag mår dåligt. Som älskar mig trots mina brister och som aldrig skulle kunna svika mig, utan stå vid min sida i alla lägen. Haha, deep shit det här! Han måste vara extremt pålitlig då jag på senare tiden har väldigt svårt att lita på folk. Jag tror att alla ska svika mig, även fast jag innerst inne vet att vissa inte kommer att göra det. Jag berättar sällan saker om mig själv som är personliga till folk som jag inte känner väl. Jag tror jag aldrig hade kunnat förlåta någon om personen svikit mig rejält. Nej, nu ska jag sluta skriva innan det blir för djupt detta, haha. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0