helgen.

                            
                         
                                     
                                  
Vilken bra dag jag haft idag! Och vilken helg? Mysigaste på länge. Fredagen spenderades på Harry's med kompisar och syskon och sedan hemmakväll för att hyra lite filmer innan vi hamnade hemma hos mig. Lördagen var Lollen här och vi gjorde fruktsallad och tog det lugnt. Idag har jag hängt med Malin hela dagen och lagat mat.

På tisdag kommer mamma och pappa hem! Längtar. Det är rätt jobbigt att behöva laga mat varje dag, gå ut med hundarna, fixa disken med mera. Förhoppninsvis har dem någon present med sig. Tänk det gråa linnet ovan och höga jeansshorts och converse!! Imorgon tror jag vi beställer pizza igen. Nej nu ska jag kolla Big Brother som började klockan 01.00 igen, hoppas det inte är repris från innan idag bara... puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0