hur kan man va ensam men aldrig få va själv

             
             
Igår kom Malin hem till mig efter att jag tränat och så. Vi fixade oss och svängde inom Lollen innan det bar av till My! Där hade vi det grymt. Åt god mat och lyssnade på bra musik! Sedan bar det iväg in till staden där det inte blev riktigt som tänk, hehe. Men kvällen slutade bra i alle fall. Tack My och grattis igen!

Idag är det söndag, inte så rolig dag. Men det blir vad man gör det till och jag och mamma tog en sväng upp till Gekås där vi hittade lite smått och gott. Framförallt saker till Adam som fyller 10 på lördag. På vägen hem kom det en ambulans och jag vet inte om det är att jag är extra känslig just nu eller bara riktigt löjlig men jag började gråta. Vet inte riktigt vad det kom från men tänkte att just nu är det någon som kämpar för sitt liv och så sitter jag här i bilen och äter kebab. Så annorlunda och orättvist det kan vara. Nu vill min lillebror tatuera mig så får väl vara lite social, hehe. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0