I've been learning to live without you now


Alltså jag har så mycket att se fram emot nu! Helt sjukt vad jag läntar till allt!!!!! Magaluf, Holland (SNART!!), Helsingborg (ÄNNU SNARARE), alla roadtrips i sommar, Stockholm som jag SKA åka till minst 2 gånger i år, stranden, att få shoppa utan att känna dåligt samvete, ta en glass efter skolan (eller aa.. varje dag i sommar). Men man ska ju försöka njuta av nuet..... Men det är lite svårt när nuet inte består av så jättemycket mer än typ fotboll och skolan. Men det är kul det med!

Blev ingen utgång ikväll :( Har egentligen bestämt mig för att inte gå ut några helger framöver men så snackade jag lite med Lollen och Lina men tyvärr blev det ändringar i sista minut. Men blev hemmakväll istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0