road trip.

             
Sådär ja, nu har jag precis tryckt ner mitt arbete för ikväll. Det får räcka. Ska upp om 5 h och måste också duscha nu. Arbetet tar så jäkla lång tid och jag har bara skrivit 5 dagar, av 12. Man ska skriva sin drömresa. Och det är så mycket att tänka på, hur mycket det kostar för varje taxiresa, hur långt man åker, hur man ska få ihop budgeten, vart alla ställen ligger och hur man tar sig dit, med mera med mera. Med är glad över att jag kommit igång ordentligt i alle fall!

Imorgon ska jag, Lollen och Mary ut på en road trip. Som jag längtat! Vi börjar i Halmstad på Scandic med hotellfrukost och fortsätter sedan till Helsingborg, Malmö eller Göteborg. Lutar mot Helsingborg. Men vi får se. På bilden ovan är från förra gången jag åt hotellfrukost på Scandic, MMMMMM. Haha ledsen att det bara är bilder på mat i min blogg just nu. Marys bil rullar halv åtta så är nog dags för mig att ta en dusch och sedan sova. Vi hörs imorgon kväll! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0