we heart it.

Tumblr_lfk5t2eolu1qg9vubo1_400_large
Tumblr_lfj4pyvdrs1qf1jubo1_400_large
Precis tagit en välbehövd dusch och gjort mig lite redo inför morgondagen. MÅSTE till skolan för har inte tid att missa något mer nu. Har däremot sovmorgon så det värmer ju lite i alle fall. Annars har jag bara lust att typ slå mig själv in i väggen några gånger för att sedan ge mig några örfilar och dra mig lite i håret. Jag är så in i helvetes jävla glömsk!!!

Alltså har tänkt vidare på det här idag med att flytta. Jag vill ta studenten nu, jag vill ha pengar nu och jag vill flytta ifrån Halmstad nu. Jag vill inte lämna alla mina närmsta men jag vill lämna allt och alla jag klarar mig bättre utan. Vet inte varför men det är nu på senaste tiden som jag känner sån enorm saknad över att bara få lämna vissa saker här hemma och börja på något nytt och eget. Men det är väl bara att gilla läget och inse att jag är kvar här i minst ett år, men det tror jag nog jag klarar! Har ju mina friendzZZzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0